Taimetoidumess sai turundustähe



Novembris tunnustas Marketingi Instituudi Turundusraadio Taimetoidumessi eduka taimetoidu propageerimise eest “Nädala Turundustähe” tiitliga.

21. novembril käis messi algataja ja kommunikatsioonijuht Annika Lepp Turundusraadios vestlemas nii messist kui ka vegan marketingist. Tunniajases saates tulid jutuks sellised teemad nagu turundus veganitele, peamised sõnumid, veganturu suurus ja segmenteerumine, vegantoodete loomise põhimõtted ja hinnastamine, veganturu kanalid. Edukate kaasustena toodi muuhulgas välja Vegan Restoran V, HeyDay, Karu talu šokolaad ja La Muu Eestist, Oatly, Ben & Jerry’s, HoviRuoka, Tampere Kekkosentie Neste ja McDonaldsi McVegan välismaalt. Raadiosaates jagati häid vihjeid ja nõuandeid turundajatele, kelle sihtgrupiks veganid ja vegantoodetest ning -teenustest huvitatud tarbijad.

Taimetoidumessi korraldavad Eesti Vegan Selts, Loomade Nimel ja Loomus.

Kuula saadet siin: http://mi.ee/turundusraadio/vegan-marketing-ja-ev100-turundusidee-jogewa-muuseum

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga